Przydatne linki

wwwPolecamy odwiedzać następujące portale:

Strony dla dzieci

Strony dla rodziców

Strony dla ojców

Strony dla matek

  •  

Strony dla całej rodziny

Informacje

Nazywam się Alexis Tala, mam 38 lat, pochodzę z Kamerunu ale mieszkam w Polsce już od 8 lat. Znajomi wołają mnie “Alek” lub “Alex” według własnego uznania. Jestem mężem najpiękniejszej i najwspanialszej kobiety na świecie Agnieszki oraz ojcem czwórki wspaniałych dzieci: Samuelek (ur. 11.11.2008 r.), Pawełek (ur. 26.04.2010 r.), Hania (ur. 27.04.2011 r.) i Joanna (ur. 24.01.2013 r.). Bycie mężem i ojcem sprawiają mi największą radość na świecie. Ostatnio odkryłem jaką wartością i jakim bogactwem są rodzina, małżeństwo i dzieci, i postanowiłem wszystko inwestować, aby stać się najlepszym mężem, ojcem i głową rodziny, jakim mogę być. Od tego odkrycia, jestem dumnym mężem i ojcem. Pracuję i modlę się, liczą na Bożą pomoc, by stać się zaangażowanym i poświęconym mężem, ojcem i głową rodziny takim, jakim Bóg chce żebym był. Wierzę, że z Bożą pomocą uda mi się, i moja rodzina będzie najszczęśliwszą.

Tagged with: ,
Napisane w Macierzyństwo, Ojcostwo, Rodzicielstwo, Rodzina, Strony internetowe
1 comments on “Przydatne linki
  1. Art pisze:

    Fajna lista i blog tez fajny. Trochę sobie poczytałem, warto było.
    Moje propozycje.
    http://basn.pl
    http://dopasuj.pl

Dodaj komentarz