7 sekretów efektywnego ojcostwa

logo_nowe__7sekretow_www__1349260136Inicjatywa Tato.Net  zaprasza Cię na warsztaty „7 sekretów efektywnego ojcostwa„, czyli na ciekawe, nowatorsko zaplanowane wydarzenie dla mężczyzn, którzy chcą wzmocnić swoje ojcowskie umiejętności i stawać się bohaterami dla swoich dzieci. Spotkanie zawiera również wspólny moduł dla małżeństw, podczas którego kobiety dowiedzą się jak wspierać mężów w byciu efektywnymi ojcami. Kliknij Tutaj i znajdź warsztat w dogodnym dla ciebie miejscu i terminie

Dlaczego warto zainwestować w swoje ojcostwo?

Z raportu Journal of Marriage and Family wynika, że dzieci z rodzin zaangażowanych ojców mają lepszą samoocenę, są mniej podatne na presję rówieśników, są wrażliwsze, mają bardziej rozwiniętą empatię oraz lepiej radzą sobie w szkole, a gdy dorosną  – na rynku pracy. Warsztaty mają na celu rozwijanie umiejętności rodzicielskich oraz odbudowywanie prawidłowych relacji w rodzinach. Program nawiązuje do badań socjologicznych Kena Canfielda zawartych m.in. w książce „Serce ojca”.

7sekretow_kolo

Podczas warsztatów dowiesz się jak:

  • utrzymywać równowagę na linii życie rodzinne – praca zawodowa,
  • rozpoznać silne i słabe strony swojego ojcostwa,
  • wykorzystać umiejętności przydatne do wzmocnienia więzi z dzieckiem na każdym etapie jego rozwoju,
  •  stworzyć i wdrożyć  praktyczny plan działania dla taty,
  • zobaczyć jak inni mężczyźni radzą sobie w roli ojca

Ponadto będziesz miał okazję wymienić doświadczenia w męskim gronie i tworzyć środowisko aktywnych i zaangażowanych  ojców.

 Co mówią o warsztatach uczestnicy?7sekretow-dc

Po tygodniu od zakończenia warsztatów moje dzieci powiedziały mi: „Tato! Ty teraz jesteś jakiś bardziej normalny. Tato! Nasza rodzina jest trochę lepsza.” Wiem, że to początek drogi i ciężkiej pracy, ale warsztaty to najwspanialszy prezent jaki mogłem dać moim dzieciom i mojej rodzinie. – Przemek Więcej…

Czas spędzony na warsztatach to bardzo dobra inwestycja. To bez wątpienia dla mnie drogowskaz do poszukiwania, inspiracja do podejmowania działania w codziennej drodze, do odkrywania i radowania się powołaniem, jakim jest ojcostwo. – Tomek  Więcej…

 

Informacje

Nazywam się Alexis Tala, mam 38 lat, pochodzę z Kamerunu ale mieszkam w Polsce już od 8 lat. Znajomi wołają mnie “Alek” lub “Alex” według własnego uznania. Jestem mężem najpiękniejszej i najwspanialszej kobiety na świecie Agnieszki oraz ojcem czwórki wspaniałych dzieci: Samuelek (ur. 11.11.2008 r.), Pawełek (ur. 26.04.2010 r.), Hania (ur. 27.04.2011 r.) i Joanna (ur. 24.01.2013 r.). Bycie mężem i ojcem sprawiają mi największą radość na świecie. Ostatnio odkryłem jaką wartością i jakim bogactwem są rodzina, małżeństwo i dzieci, i postanowiłem wszystko inwestować, aby stać się najlepszym mężem, ojcem i głową rodziny, jakim mogę być. Od tego odkrycia, jestem dumnym mężem i ojcem. Pracuję i modlę się, liczą na Bożą pomoc, by stać się zaangażowanym i poświęconym mężem, ojcem i głową rodziny takim, jakim Bóg chce żebym był. Wierzę, że z Bożą pomocą uda mi się, i moja rodzina będzie najszczęśliwszą.

Tagged with: , , , , , ,
Napisane w Kursy i warsztaty, Ojcostwo, Wydarzenia

Skomentuj

Styczeń 2013
Pon T Śr T Pt S S
    Lu »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
