Bliżej – Pełna łączność

Bliżej – pełna łącznośćInicjatywa Tato.Net zaprasza Cię na warsztaty „Bliżej – pełna łączność„, czyli na ciekawe, nowatorsko zaplanowane wydarzenie dla mężczyzn, którzy chcą wzmocnić swoje ojcowskie umiejętności i stawać się bohaterami dla swoich dzieci. Warsztat „Bliżej” ma na celu przekazanie metod pogłębiania relacji ojciec – dziecko. Zajęcia opierają się na czterech filarach efektywnego ojcostwa, do których zalicza się: zaangażowanie, stałość, znajomość dziecka i opiekuńczość. Kliknij Tutaj i znajdź warsztat w dogodnym dla ciebie miejscu i terminie

Na warsztaty zapraszamy zarówno ojców małych dzieci, jak również już dorosłych. Młodych rodziców i dziadków łączy jeden cel: uszczęśliwić dziecko. Pamiętając o tym, niezbędne jest inwestowanie w dobrą, opartą na przyjaźni, zrozumieniu i przebaczeniu, relację, a także współpraca w budowaniu i utrzymaniu wspólnego frontu wychowawczego. Dziadkowie potrzebują odkrywać, że ich dzieci nie są już małymi szkrabami, ale są ich partnerami mającymi swoją odpowiedzialność za wychowanie kolejnego pokolenia. Natomiast młodzi rodzice – że dziadkowie chcą dla nich i ich dziecka jak najlepiej, a swoje metody i przekonania warto im szczerze i spokojnie objaśnić. Tylko wtedy, gdy dzięki dialogowi pokoleń każdy będzie wiedział, jaką rolę ma do odegrania w życiu malucha, znajdzie swoje miejsce i będzie czuł się w rodzinie chciany i kochany.

bl-zdjecie

 Dzięki tym warsztatom:

– przekonasz się jak wielki wpływ mają ojcowie na swoje dzieci,

– lepiej poznasz, co jest mocną, a co słabą stroną Twojego ojcowania,

– nauczysz się wdrażać w życie 4 podstawy dobrego ojcostwa: zaangażowanie, konsekwencja, znajomość, wychowanie,

– zobaczysz, które potrzeby swego dziecka zaspokajasz w sposób wystarczający, a nad zaspokojeniem których musisz jeszcze popracować,

– uzyskasz od innych ojców feedback (informację zwrotną) i odkryjesz tajemnicę dobrego kontaktu z dzieckiem,

– poznasz praktyczne metody budowy ojcowskiego planu działania.

 Co mówią o warsztatach uczestnicy?

 Trudno wymienić wszystkie pozytywy warsztatu. Jednak dopiero zastosowanie go w życiu przynieść może poprawę mojego ojcostwa. I ostatni element spotkania służył właśnie temu – aby przełożyć zdobytą wiedzę na realną poprawę własnego funkcjonowania z własnym dzieckiem. Zatem twórcy warsztatu pomyśleli o wszystkim. A reszta jest w naszych ojcowskich rękach…Gorąco polecam wszystkim ojcom! – Paweł Wiecej…

Dowodem dla mnie, że warsztaty są wartością samą w sobie jest to, że po powrocie do domu mój 7 letni syn Szymon, wiedząc dlaczego nie byłem w domu całą sobotę powiedział „Dziękuję ci tato, że byłeś na szkoleniu, żeby być lepszym tatusiem”– Dominik Więcej…

Informacje

Nazywam się Alexis Tala, mam 38 lat, pochodzę z Kamerunu ale mieszkam w Polsce już od 8 lat. Znajomi wołają mnie “Alek” lub “Alex” według własnego uznania. Jestem mężem najpiękniejszej i najwspanialszej kobiety na świecie Agnieszki oraz ojcem czwórki wspaniałych dzieci: Samuelek (ur. 11.11.2008 r.), Pawełek (ur. 26.04.2010 r.), Hania (ur. 27.04.2011 r.) i Joanna (ur. 24.01.2013 r.). Bycie mężem i ojcem sprawiają mi największą radość na świecie. Ostatnio odkryłem jaką wartością i jakim bogactwem są rodzina, małżeństwo i dzieci, i postanowiłem wszystko inwestować, aby stać się najlepszym mężem, ojcem i głową rodziny, jakim mogę być. Od tego odkrycia, jestem dumnym mężem i ojcem. Pracuję i modlę się, liczą na Bożą pomoc, by stać się zaangażowanym i poświęconym mężem, ojcem i głową rodziny takim, jakim Bóg chce żebym był. Wierzę, że z Bożą pomocą uda mi się, i moja rodzina będzie najszczęśliwszą.

Tagged with: , , , , , ,
Napisane w Kursy i warsztaty, Ojcostwo, Wydarzenia

Skomentuj

Styczeń 2013
Pon T Śr T Pt S S
    Lu »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
