Nasze zdjęcia – Luty 2013 r.

Witajcie, kochani. Wysyłam kilka dzisiejszych zdjęć naszych kochanych dzieci. Asia skończyła 3 tygodnie i nabrała ponad kilo na wadze. Jest cudowna. Za 2 miesiące Hania skończy 2 lata i Pawełek 3 lata. Samuelek miał swoją pierwszą lekcję pływania dzisiaj. Teraz ciągle czuje się jak w basenie. Na feriach jak byliśmy po raz pierwszy, chciał mieszkać na basenie… teraz chce tam jechać codziennie. Oby pragnienie te trwało!

This slideshow requires JavaScript.

Informacje

Nazywam się Alexis Tala, mam 38 lat, pochodzę z Kamerunu ale mieszkam w Polsce już od 8 lat. Znajomi wołają mnie “Alek” lub “Alex” według własnego uznania. Jestem mężem najpiękniejszej i najwspanialszej kobiety na świecie Agnieszki oraz ojcem czwórki wspaniałych dzieci: Samuelek (ur. 11.11.2008 r.), Pawełek (ur. 26.04.2010 r.), Hania (ur. 27.04.2011 r.) i Joanna (ur. 24.01.2013 r.). Bycie mężem i ojcem sprawiają mi największą radość na świecie. Ostatnio odkryłem jaką wartością i jakim bogactwem są rodzina, małżeństwo i dzieci, i postanowiłem wszystko inwestować, aby stać się najlepszym mężem, ojcem i głową rodziny, jakim mogę być. Od tego odkrycia, jestem dumnym mężem i ojcem. Pracuję i modlę się, liczą na Bożą pomoc, by stać się zaangażowanym i poświęconym mężem, ojcem i głową rodziny takim, jakim Bóg chce żebym był. Wierzę, że z Bożą pomocą uda mi się, i moja rodzina będzie najszczęśliwszą.

Tagged with: ,
Napisane w Co słychać u nas?, Nasza codzienność, Nasze zdjęcia

Skomentuj

Luty 2013
Pon T Śr T Pt S S
« Sty   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
