The need of fathers for children

Children thrive when they have an involved father — someone who loves them, knows them, guides them, and helps them achieve their destiny.

Statistics speak for themselves: When children do not have involved fathers, they are more likely to turn to drugs or alcohol, and be involved with premarital pregnancy. They are more likely to grow to be adults who live in poverty, and they are more likely to turn to crime.

When a father’s presence isn’t as strong as it should be, children have lower self-esteem. Their grades suffer. They develop unhealthy views about male-female relationships.
Unfortunately, today’s culture does not provide dads with practical advice they need—at least not nearly at the level of guidance available to mothers.

Informacje

Nazywam się Alexis Tala, mam 38 lat, pochodzę z Kamerunu ale mieszkam w Polsce już od 8 lat. Znajomi wołają mnie “Alek” lub “Alex” według własnego uznania. Jestem mężem najpiękniejszej i najwspanialszej kobiety na świecie Agnieszki oraz ojcem czwórki wspaniałych dzieci: Samuelek (ur. 11.11.2008 r.), Pawełek (ur. 26.04.2010 r.), Hania (ur. 27.04.2011 r.) i Joanna (ur. 24.01.2013 r.). Bycie mężem i ojcem sprawiają mi największą radość na świecie. Ostatnio odkryłem jaką wartością i jakim bogactwem są rodzina, małżeństwo i dzieci, i postanowiłem wszystko inwestować, aby stać się najlepszym mężem, ojcem i głową rodziny, jakim mogę być. Od tego odkrycia, jestem dumnym mężem i ojcem. Pracuję i modlę się, liczą na Bożą pomoc, by stać się zaangażowanym i poświęconym mężem, ojcem i głową rodziny takim, jakim Bóg chce żebym był. Wierzę, że z Bożą pomocą uda mi się, i moja rodzina będzie najszczęśliwszą.

Napisane w Ojcostwo

Skomentuj

Marzec 2013
Pon T Śr T Pt S S
« Lu    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
